Herroepingsrecht van 365 dagen Herroepingsrecht van 365 dagen
Gratis retourneren Gratis retourneren
Verzendkosten vanaf 5 € Verzendkosten vanaf 5 €
Prijsgarantie Prijsgarantie
Trustpilot Trustpilot

Brede Push-Ups

Push-Ups zijn een heel goede oefening om de pectoralis major (de grote borstspier) en de triceps te trainen. Je kunt deze oefening doen waar je ook bent.

Gids voor brede Push-Ups: 

  1. Lig met je gezicht naar de grond en je armen gestrekt.
  2. De handpalmen moeten plat op de vloer rusten en er moet een schouderbreedte tussen uw handen zijn
  3. Doe je voeten bij elkaar of houd er een beetje afstand tussen
  4. Adem in en buig uw ellebogen om uw lichaam naar de vloer te bewegen. 
  5. Duw jezelf omhoog tot je armen gestrekt zijn en adem uit terwijl je de oefening afmaakt

Belangrijk voor Wide Push-Ups:Vermijd het zwaaien van uw rug

Goede raad voor Wide Push-Ups: U kunt de hoek van het bovenlichaam variëren om te isoleren

Houd je voeten gestrekt om je te concentreren op het bovenste deel van de pectoralis (borstspier)

Houd het bovenlichaam iets omhoog om te focussen op het onderste deel van de pectoralis major (grote borstspier)

Deze oefening is zowel een borst als triceps oefening.