Herroepingsrecht van 365 dagen Herroepingsrecht van 365 dagen
Gratis retourneren Gratis retourneren
Verzendkosten vanaf 5 € Verzendkosten vanaf 5 €
Prijsgarantie Prijsgarantie
Trustpilot Trustpilot

Kabel heup abducties

Met deze oefening train je vooral Gluteus Medius en Minimus (de spieren van het zitvlak), Tensor Fasciae Latae (een spier van de dij, aan de buitenkant).

Gids voor heupontvoeringen met kabel:

  1. Sta met uw zijde naar de kabeltoren - begin met uw rechterzijde naar de kabeltoren (bijv. Als de kabel aan uw linkervoet is bevestigd, sta dan met uw rechterzijde naar de kabeltoren, altijd tegenover)  
  2. Pas de manchet om uw linkerenkel
  3. Grijp het handvat met je rechterhand
  4. Lift uw rechterbeen op naar de rechterzijde
  5. Langzaam laat u uw rechterbeen weer zakken naar het beginpunt
  6. Herhaal de oefening

Voorzichtig met cable hip abductions:Gebruik nooit te veel gewicht, aangezien u het risico loopt uw pezen en spieren te verrekken.

Goed advies voor Cable Hip Abductions: Ga na deze oefening verder met Cable Abductions en Cable Back Kicks, op deze manier heeft u de binnen-, buiten- en achterkant met één kabel getraind.