Herroepingsrecht van 365 dagen Herroepingsrecht van 365 dagen
Gratis retourneren Gratis retourneren
Verzendkosten vanaf 5 € Verzendkosten vanaf 5 €
Prijsgarantie Prijsgarantie
Trustpilot Trustpilot

Kabel zijwaartse verhogingen

Deze oefening is een super goede isolatie oefening voor het middelste deel van de deltoideus (schouder). 

Gids voor cable lateral raises:

  1. Bevestig de handgrepen aan de katrollen onderaan de kabeltoren
  2. Kies het gewicht waarmee u wilt trainen 
  3. Stand in het midden van de kabeltoren en kruis je handen
  4. Grijp het handvat met uw rechterhand vanaf de linkerkant en vice versa met uw linkerhand vanaf de rechterkant
  5. Sta rechtop met je armen voor je
  6. Houd je ellebogen hoog en strek je armen uit in een halfcirkelvormige beweging
  7. Wanneer de armen op schouderhoogte zijn, houdt u een korte spanning en laat u het gewicht langzaam terugzakken naar het beginpunt.  
  8. Herhaal de oefening

Belangrijk bij Cable Lateral Raises:De vorm is belangrijker dan het gewicht - dus concentreer je erop dat deze oefening een isolatieoefening is.

Goede raad voor Cable Lateral Raises: Deze oefening kan ook met één arm tegelijk worden gedaan One-arm Cable Lateral Raises.