Herroepingsrecht van 365 dagen Herroepingsrecht van 365 dagen
Gratis retourneren Gratis retourneren
Verzendkosten vanaf 5 € Verzendkosten vanaf 5 €
Prijsgarantie Prijsgarantie
Trustpilot Trustpilot

Snel en gemakkelijk klaar voor de zomer

De zomer en de zomervakantie staan voor de deur en er zijn talloze manieren om je op de zomer voor te bereiden. U moet altijd kiezen wat het beste bij u past, maar met kleine veranderingen in uw dagelijkse routine zal het geen overweldigend project zijn, maar eerder een natuurlijk onderdeel van het dagelijks leven.

Tips over hoe te eten om klaar te zijn voor de zomer:

  • Denk twee keer na: Je moet absoluut niet alles opgeven wat suiker en vet bevat, maar eet verstandig en maak keuzes met betrekking tot je voeding. Heb je echt die zak Matadormix nodig om 21.00 uur of kun je volstaan met een stuk fruit of een roggebroodje?
  • Snacks: ze voorkomen dat u op kritieke momenten snackt of te grote porties eet tijdens de hoofdmaaltijden. Een goede tip is om altijd een klein zakje gesneden fruit/groenten in je tas of auto te hebben.
  • Kies voor alternatieven: Snoep en chocolade zijn af en toe lekker, maar probeer eens de helft te nemen van wat je normaal zou nemen en kijk of dat niet genoeg was? Of probeer wat fruit in de plaats? Word niet fanatiek, maar vergeet niet dat het vandaag geen feestdag is. 
  • Koolhydraten: Rijst, brood en pasta moeten natuurlijk worden gegeten, maar eet ze in kleinere porties en kies de grove variant, die vullen beter. Door de snelle koolhydraten tot een minimum te beperken, krijgt u een beter en langduriger verzadigingsgevoel.
  • Eten van lunchborden: je bedriegt je ogen, dus je eet automatisch minder.
  • Motivatie: begin met kleine veranderingen, zodat u uw motivatie niet verliest.

Tips over hoe te trainen om klaar te zijn voor de zomer: 

  • Krachttraining: train al uw spiergroepen, het zijn uw spieren die uw lichaam dragen. U zult er niet uitzien als een bodybuilder door uw lichaam aan krachttraining te onderwerpen, integendeel. Begin met een laag gewicht en naarmate uw spiermassa toeneemt, kunt u het gewicht verhogen.
  • Intervaltraining: Of je nu aan cardio doet, of het nu gaat om hardlopen in de buitenlucht of trainen op circuittoestellen, probeer gedurende 1-2 minuten alles te geven wat je kunt, gevolgd door 1 minuut van normale intensiteit en herhaal dit. Probeer je workout hier omheen te ontwerpen en je zult al snel het effect zien; het wordt makkelijker naarmate je vorm verbetert en zo ook je verbranding.
  • Hoge intensiteit: Zorg ervoor dat je hartslag omhoog gaat als je traint, zo verbrand je ook meer na je workout. Speel Bjarne Riis tijdens de fietstocht naar huis en geef je benen dat extra zetje, dan ben je ook sneller thuis, win win situatie!
  • Train je core: Wanneer je je buik traint, vergeet dan nooit om tegelijkertijd je rug te trainen! Dit geeft je een betere en mooiere houding, waardoor je er ook slanker uitziet, nog een win win situatie!
  • Een beetje beweging is altijd beter dan geen beweging! Als je weinig motivatie hebt, ga dan wandelen in plaats van hardlopen. Alles is beter dan niets. 

Hierboven heb je het echte antwoord op hoe je je zomerklaar kunt maken. Al die snelle oplossingen waar je vaak over hoort, bestaan gewoon niet! Daarom kun je er ook voor kiezen het probleem met een andere blik te bekijken, en hier zijn 10 van de snelste manieren om zomerklaar te worden. Zomerklaar in 3 minuten hoeft helemaal niet onrealistisch te zijn. Het hangt gewoon af van de ogen die kijken:

#1 Krijg een bikini lichaam in 5 minuten 

Hoe doe je dat?

Je hebt een lichaam. Je hebt een bikini. Trek je gewone kleren uit en trek je bikini aan. Dan ben je bikini-klaar.

#2 Maak je klaar voor het strand in een blok

Hoe doe je dat?

U neemt eerst waar: schijnt de zon? Als dat zo is, ga je naar het strand. Nu ben je klaar voor het strand.

#3 Krijg een six-pack in 3 minuten

Hoe doe je dat?

Je gaat naar de kiosk. Daar open je de koelkast en vind je een six-pack (het is belangrijk dat het koud is). Je betaalt ervoor en gaat naar buiten in de zon. Nu heb je een six-pack. 

#4 Krijg snel mooie zomervoeten

Hoe doe je dat?

Draagt u dichte schoenen? Zo ja, doe ze dan uit en doe sandalen aan. Nu heb je geweldige zomer voeten. 

#5 Verwerf een platte buik in een oogwenk

Hoe doe je dat?

Ben je aan het opstaan? Zo ja, ga dan op je rug op de grond liggen. Nu is je buik plat. 

#6 Laat het verlangen naar suiker varen

Hoe doe je dat?

Zin in iets zoets? Je gaat naar de bakker, koopt een plakje framboos en eet het op. Nu heb je geen trek meer in suiker. 

#7 Word 10 jaar jonger in 2 minuten

Hoe doe je dat?

Je gaat naar Facebook en klikt op "informatie bewerken". Onder "basisinformatie over u" staat uw geboortejaar. Je voegt 10 jaar toe en update. Nu ben je 10 jaar jonger.

#8 Word echt veel mooier in 20-30 minuten

Hoe doe je dat?

Bel iemand die je hot vindt. Heb geweldige seks. Zorg ervoor dat je minstens één orgasme hebt zodat je wangen roze zijn, je ogen glimmen en je haar onverzorgd is. Nu ben je echt veel mooier.

#9 Word sexy zonder te sporten

Hoe doe je dat?

Je loopt een boekwinkel binnen. Daar vind je een boek dat er spannend uitziet. Je koopt het en misschien een kop koffie. Dan ga je ergens in de zon zitten lezen. Nu ben je sexy. 

#10 Drink met mate

Hoe: 

Koop wat alcohol, giet het in een glas, eventueel gemengd met iets anders drinkbaars, zoals ginger ale of tonic. Voeg ijsblokjes toe als je wilt. Ga in een comfortabele stoel zitten en drink kleine slokjes. Misschien kun je zelfs het geluid aanzetten en een beetje zuchten en ahh'en over hoe heerlijk de zomer is. Drink nu met mate.

 

Welke methode u ook kiest, wij wensen u veel succes. Maar denk eraan, je komt nergens slapend, en er is niet altijd een gemakkelijke manier om het op de juiste manier te doen.